...ahogy bekanyarodtam az utcába, oldalra pillantva láttam, hogy ott jön, kényelmesen lépked a szép, hosszú lábain, a gyönyörű feneke vérpezsdítően mozgott. Aztán a házba, ahova indultam, nem jutottam be, nem működött a csengő, és vártam, mert közeledett. Az ajka frissen rúzsozva, a szeme csillog, az egész arca mosolyog. Jó ideje ismerjük egymást, mindketten függetlenek vagyunk már, reggelente beszélgettünk, de aztán az élet kicsit elsodort bennünket, no nem messzire, de annyira igen, hogy a szálat felvenni majdhogynem a kezdőponttól kell. De csak majdnem.  

Odaért, felvázoltam, hogy jártam, ő nevetett, javasolta a kerítésen való bemászást, én kinyitottam az ajtót, betette a világszínvonalú hátsóját, váltottunk néhány szót az utak pocsék állapotáról, majd megérkeztünk a háza elé; senki nem volt otthon, ezt ő közölte. Egyszer kaphatok egy mobilszámot? - kérdeztem ostobán.  Egyszer igen. Nemsokára úgyis találkozunk. - mondta, és még szélesebben mosolygott a pimasz szájával. Kiszállt és ragyogóan riszálta a popóját, mert tudta, hogy nézem, nézni fogom. Aztán kanyarodtam és visszahúztam a boltba, egy tábla csokiért.

Mire vársz még?        

Szerző: Literátor  2010.11.12. 11:48 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://literator.blog.hu/api/trackback/id/tr632444149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borisfedor 2010.11.12. 17:01:21

Na ez jó, kicsit Philip Marlove jut eszembe erről az írásról.

Literátor 2010.11.12. 17:08:16

@borisfedor: Nem vagyok amcsi, nem dohányzom, nem vedelek whiskyt, de egyébként akár hasonlíthatok is...

glazserbozso 2010.11.12. 21:10:08

"Olyat mosolygott rám, hogy még a farzsebemben is éreztem."
Ez azt hiszem Raymond Chandler, de akárhol máshol is olvashattam.
Fogalmam sincs hol.

Literátor 2010.11.12. 21:52:38

@glazserbozso: Nagyon is érzem, marmagasságban...

kovacjo 2010.11.16. 23:23:02

Ezt olvasva bármilyen fárasztó nap után felderülök.

Literátor 2010.11.17. 17:52:28

@kovacjo: Akkor kicsit hasonlítunk egymásra, kedves uram. Ez maga a rezonancia.
süti beállítások módosítása