Régóta vártam erre a pillanatra. Eljött, itt volt, de illékonynak bizonyult. Tovaröppent, szinte nyomtalanul. Tíz év után kaptam, amikor már minden mindegy volt. Semmi nem volt elég: kiderítettem, hogy jogszabály kötelezte őket, hogy adják, nem volt lehetőség a kibúvóra, soron adták, nem soron kívül; azért mert lehúztam egy évtizedet, ennyi, mindössze. Nincs bennem öröm, nincs fanyar szájíz. Elkéstek. Amikor nagyon kellett volna a tikkadt, aszalódott lelkemnek, akkor nem adták. Most, amikor felcihelődtem a porból, már nem azt jelenti, ami lehetett volna. Az életem fordult, hitem szerint jobb irányba. Nem vagyok egyedül, a munkámat szeretem, akik tudnak értékelni engem, akik értenek, kedvelnek engem olyannak, amilyen vagyok, azokra most is számíthatok. Sosem tudtam kérni a munkahelyen, sosem tolakodtam, ha mannát osztottak, vagy Faberge-tojást, sosem tétlenkedtem, sosem engedtem másokat közel a feladathoz, csak azért, hogy én lazsálhassak. De egy kolléganő nemrég elárulta, hogy a napi szorgalmas munkavégzés nem elég, önmenedzselésre van szükség, ami nekem nem sajátom, alkatilag idegen tőlem. Azonban ez sem érdekel. Megyek, masírozok tovább, a kötelezően adandó jutalmat pedig fedje a feledés jótékony homálya. Oda való, hiszen onnan is jött...         

 

Szerző: Literátor  2010.12.08. 20:31 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://literator.blog.hu/api/trackback/id/tr882502901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Literátor 2010.12.17. 21:10:30

@kovacjo: Én nem akartam ilyen messzire menni... A lényeg: idáig csak jutalomlistáról való lehúzásban volt részem, és most is csak a kötelezőt kaptam. Ez önmagáért beszél. Ezzel a tudattal kell a szekér előtt állni, húzni, pörögni...

Literátor 2010.12.17. 21:12:02

@kovacjo: Mindig vannak/lesznek egyenlőbbek az egyenlőnél, ez sem fog változni...
süti beállítások módosítása